Når I får eksterne sparringspartnere som Budskabsfabrikken, kan budskaberne blive endnu skarpere. Vi arbejder løbende med at vedligeholde jeres image, forebygge og forhindre negative historier. Det handler om at få ekspertbistand til at se de faldgruber, alle virksomheder og organisationer er i risiko for at falde i.

Budskabsfabrikken arbejder ikke kun for at løse et problem, der er opstået med jeres image. Vi arbejder på at styrke virksomhedens forsvar mod dårlig omtale, træne medarbejdere i solid og god kommunikation med kunder og medier.

Det kan være dyrt for en virksomhed at spare på forebyggelse.

Budskabsfabrikken arbejder sammen med etablerede journalister, dokumentarister og produktionsselskaber, der er eksperter i udviklingen af de mest skadelige typer af historier. Vi kan med andre ord altid trække på vidt forskellige kompetencer, hvilket sikrer jer en meget stærk forebyggelse og løsningsmodel på brand og kommunikation.

Skulle uheldet været ude, arbejder vi hurtigt og intelligent på løsninger, der giver så lidt skade som muligt og genopretter image. Budskabsfabrikken medietræner jer, skriver pressemeddelelser, styrer Facebook og styrker dialogen med politikere, journalister og kunderne.